Molly❤

Igår träffade jag min älskade hund Molly som numera bor hos en underbar familj i Skåne. Det var två år sedan jag träffade henne och det var verkligen underbart att få se henne. Hon mår så bra och bor i en familj som älskar henne så mycket! Vi fick Molly när hon var 8 veckor och i sex hela år var hon en del av vår familj. Det var riktigt tungt att behöva lämna bort henne och vi velade in i det sista men eftersom att Lilla H haft rinnande ögon en hel höst och testat positivt på hundallergi så hade vi tillslut i januari 2011 inte längre något val. Vår första bebis måste flytta.

Molly saknaden efter dig är enorm. Denna hösten har jag längtat efter att få begrava ansiktet i din päls och gråta. Du visste alltid när jag mådde dåligt och tröstade så gärna. Du kurade ihop dig som en liten boll under täcket och bara spred din kärlek. I❤U


Kommentarer

Postat av: ellenojag

Vilken söt hårboll!!
nej Zara finns tyvärr itne på Emporia, än så länge bara uppe i city!!
hoppas ni hade en mysig helg i Malmö!! KRAM

Skrivet: 2013-01-29 kl: 17:07:45
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0