Diss

Extremt dålig bild men jag tog den i ett mörkt sovrum med ipaden nyss. Ville visa er Lilla H:s "dissface" som hon kör mot mig. Hon spelar ett spel på telefonen och jag försökte fråga henne något och till svar fick jag "jag vill inte prata med dig nu mamma" utan ens så mycket som en blick. Tonårsfasonerna startar tidigt. Förresten skulle hon bli vansinnig om hon fick veta att hon går under namnet Lilla H här. Hon är minsann stor gör hon klart för oss varje dag. Hon ska sitta på vuxenstol, dricka ur vuxenglas osv. Sen visar hon också hur väldigt låååång hon är, så klart eftersom att hon är stor nu ju. När man försöker förklara för henne att hur stor hon än blir så kommer hon alltid att vara mitt lilla barn, tittar hon på som man var en alien.


Kommentarer

Postat av: ellenojag

hahahaha Ellen är precis likadan! säger hela tiden "mamma, sluta prata med mig" sen slänger hon huvudet bakåt och smäller med dörren till sitt rum!! vad hände liksom? är de inte bara tre?! :)

Skrivet: 2013-01-07 kl: 23:50:05
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0