Tankar

Jag vet inte om ni har hängt med riktigt men om några dagar flyttar vi. Hjälp vad tiden gått fort nu det känns helt obeskrivligt. Idag var Lilla H:s sista dag på förskolan. Igår bjöd hon vännerna på tårta och idag sa hon hejdå till sina pedagoger. I morgon flyttar min make. Han åker ju några dagar före oss och om två dagar flyttar jag och Lilla H in på hotell då vårt hus ska packas ihop. Jag gjorde adressändring idag, vi kommer inte längre vara folkbokförda i Sverige och jag hämtade en bil idag som jag skall ha fram tills vi flyttar. Jag har också klippt mig som ni ner i inlägget nedan. Sen gick jag på bokklubb, först drack vi drinkar hos Cicci och sen gick vi till den lokala restaurangen och åt och pratade en massa strunt! 
 
På vägen hem gick jag och funderade över hur overkligt allt känns. Att vi faktiskt ska flytta till ett annat land. Till ett annat språk och en annan kultur. Vi ska lämna allting vi känner, allt som känns tryggt och hemma och flytta till något toalt främmande. Det är så svårt att greppa. Jag kan verkligen inte ta in det. Kommer nog vakna upp om några månader och bara inse, att ja, nu bor jag här i England!
 
Min make inspekterar min bil!
 
Jag med min nya lugg!
 
 God tapas! Bakpotatis, rökta revben, kallmarianerad fläskfilé & friterade räkor!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0