Själv

Första dagen själva! Efter att ha stigit upp i ottan har Lilla H och jag gått tillbaka till gamla vanor och idag gick vi upp strax efter tio! Ljuvligt!

Det känns lite tomt men ändå känns det ganska naturligt att vara här själv. Trodde jag typ skulle bli deprimerad men icke .... Vi har massor av planer för veckan.

Lilla H och jag åkte efter frukost till makens jobb som ligger på ett stort slott ute på "the countryside". Jag hade lite papper att skriva på. Sedan har vi shoppat en hel del, köpt nya filmer, handdukar, badrumsmatta, tvättkorg, toarent och annat nödvändigt. Kom hem, fixade mat och sen kom maken hem. Enkel dag!


Kommentarer

Postat av: Måd

Stiligt hus Olof jobbar i. Hur går det med engelskan och att köra bil? Här är det snö kvar och några grader kallt.Halkigt att cykla så jag går ganska mycket nu.Träffade Elisabeth häromdagen som berättade att Ellenor har lyckats få en lägenhet i stan.Båda hälsar till dig.
Christer har det livat i Pruchuap där de har festival i dagarna 10!
Ha det fortsatt bra, det här klarar du fint! Kram

Skrivet: 2013-02-25 kl: 23:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0