Än så länge!

Ni undrar säkert hur det känns att vara på plats här i England?? Ärligt talat så vet jag inte. Jag har haft Linda vid min sida hela tiden. Ensamheten och allt det här har luxom inte varit närvarande. Staden Bath är helt fantastisk och jag är så nöjd med huset. Älskar verkligen vårt boende, är så glad att vi valde detta! Det första vi tittade på och aldrig släppte. Den fula röda väggen är målad vit och allt känns mysigt och hemma. Våra saker från Sverige har ej kommit ännu men vår leverans från Ikea är här och det är ju bra. Lilla Hs rum är nästan tomt, bara hennes nya säng som hon utan protest sover i hela natten (hon har sovit mellan oss de senaste två åren och vi trodde det skulle bli omöjligt att flytta ut henne från sängen. Men icke, hon älskar son säng och har fått välja sängkläder själv. Rosa hjärtan, what else? I alla fall, tiden får helt enkelt utvisa hur det går! Håll utkik här på bloggen, i kväll eller i morgon kommer ett gästinlägg från Linda!

Kommentarer

Postat av: Måd

Låter lite stressigt men ni är ändå i ert hus och börjat orientera er i nya staden.God Natt Sov Gott!

Skrivet: 2013-02-23 kl: 00:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0