Skev

Hm ligger här i sängen och känner mig lite skev. Vet inte varför men just nu känns livet lite underligt. Det känns som man har stannat av lixom och att tiden just nu är en enda stor nedräkning till Thailand. Känner ni igen känslan. Vi har supermycket planerat de sista dagarna nu innan vi åker. 

Bland annat ska vi hinna med christmas fair på Lilla Hs skola, dinnerparty på lördag kväll, jobb och sedan vidare på adventsfika på söndag, pubkväll på onsdag, juluppträdande med Lilla Hs klass i kyrkan, julfest på makens jobb på torsdag och lucia på fredag. Sen ska vi ju hinna tvätta, städa, packa, göra ärenden, vaccinationer, läkarbesök, läxor, lämna in bilen på lagning, köpa nya däck, ev köpa ny väska till mig mm. 

Ja ni ser, det är fullt upp, inte kan jag börja växla ner redan. Nä nu får jag ta mig i kragen och sova så jag orkar med morgondagen som bjuder på christmas fair, ärenden på stan med maken och middag ute. Godnatt fina ni! 


Bjuder er på lite bilder tagna vid makens jobb häromdagen. Han jobbar i en väldigt fin byggnad och från hans kontor har han utsikt över denna vita hästen som finns uppe på en kulle. Det är en av tretton vita hästar som pryder kullarna i området. Den är enorm och syns på väldigt långt håll. 

Kommentarer

Postat av: AO

Fullt ös och sedan öka......! 😉 Men det är ju
alltid så innan jul. Ibland kan man ju känna att
det blir för mycket, fastän det är jättetrevliga
saker man ska på. Men det brukar ju ordna
sig......och den som väntar på nåt gott.......☀️🏊😍

Skrivet: 2013-12-06 kl: 10:19:17
Postat av: Helga

Inte lätt att komma ihåg allt! Fy så skönt att komma iväg till värmen nu, inte alls avis!:) kram

Skrivet: 2013-12-07 kl: 10:59:42
Postat av: Charlotta

Vilken av hästarna är det här? Jag brukar åka förbi den i Westbury på väg till Cornwall och då känns det alltid som att jag äntligen börjar komma västerut.

Skrivet: 2014-01-14 kl: 14:58:35
URL: http://barabrittiskt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0