Trött

Jag är så trött på mitt hår! Kort, fult och totalt omöjligt att göra något med. Luggen är på utväxt och spretar åt olika håll. Ingen ordning alls. Satte i löshår med clips igår för att se hur det blev och jag gillade det. Har bestämt mig för att sätta i extensions permanent. Blir lagom att ta ut dem till Thailand sen. Måste bara hitta en salong. Vad kan det kosta? Runt 4000kr eller? 
 
Har fått många frågor om jeansen på bilderna och de kommer från Gina och kostar 500kr. Det är de perfekta jeansen för oss som är lite kortare  eftersom att de är lagom långa och inte behöver rullas eller vikas upp. 

Kommentarer

Postat av: Helga

Snygga jeans, kanske man skulle spana in! :) säker på att du ska sätta in extensions?! Sägs ju att det sliter enormt. Fast visserligen har du ju starkt hår så det kanske ibte slits så mkt! :)

Svar: Ja men som mitt hår ser ut nu så är det nästan enda alternativet. Blä för min frisyr nu!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-19 kl: 13:27:32
Postat av: ellenojag

Tack, va söt du är! Jo men den kjolen trivs jag faktiskt i, måste hitta någon i samma stil som är lite höstigare bara ;)

och de där jeanse, måste jag ju spana in!! vad heter dem?
när jag hade extensions tror jag det kostade runt 4-5000!

Svar: Höstkjolar e så svårt!!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-19 kl: 20:13:55
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0