Skoshopping

Idag drog jag och Lilla H till Bristol för att leta skor till henne. Hon har senaste veckorna klagat på ömma tår. Inte konstigt, när jag mätte i affären hade fötterna växt två storlekar. Vi slog på stort och köpte ett helt gäng skor och stövlar. Det kommer ju inte bli höst här på ett tag så tygskorna & ballerinor funkar bra. Sen kan jag bara komplettera med ett par boots samt vinterstövlar. Hittade också en söt klänning samt kavaj till damen. Tänkte ni skulle få se för en gångs skull. Var länge sen jag visade shopping. 
 
Vit klänning & marinblå kavaj med vita ränder funkar även till hösten. 
 
Ett par gummistövlar att ha hemma (hon får ej ha den färgen i skolan utan har ett par likadana marinblåa som hon ska ha där) och ett par gosiga Uggs. 
 
Ut med det gamla (överst) och in med det nya. Tygskorna är sommarens bästa och snyggaste sko. Kunde inte hålla mig utan köpte flera färger. Hon kommer ju behöva skor till Thailand i vinter också. Det blev tre tygskor och ett par svarta ballerina med rosett. 
 

Kommentarer

Postat av: ellenojag

Det var ingen dålig shopping <3

tröjan från lindex finns i lila också !!

Svar: Åh då måste jag till Lindex och spana in den. Sötaste hösttröjan helt klart! Det blev en hel del skor men vad gör man när alla skor plötsligt är försmå ;-)
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-23 kl: 21:38:47
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Ninni Evertsson

Du måste skämta?! Vad ska tösen med alla skor till?

Min dotter har stövel och gympasko i höst.

Svar: Tro det eller ej men Lilla H använder alla sina skor flitigt. Se bara hur nötta alla skorna på övre bilden är. Stövlar och Uggs är nog inget ovanligt med. Kunde kanske valt ett eller två par tygskor, men det är MITT val och nu blev det tre! Nöjd är jag!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-23 kl: 23:43:26
Postat av: MiaPia

Go girl shoppa på! Hade jag gjort om jag bor där du bor!

Svar: Onekligen roligare att shoppa här!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-24 kl: 00:12:00
Postat av: Mia & Philip

Shoppa gärnet C!!!! Klart lilla hjärtat ska ha många skor, hon är ju det viktigaste i ert liv och det viktigaste i ens liv ska ju gå skönt:))))
Längtar tills vi kommer😘
Kram på hela familjen

Svar: Längtar också tills ni kommer!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-24 kl: 09:49:01
Postat av: Anna

Kavajen var ju underbar!

Svar: Jag vet!! Vill ha den själv typ.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-24 kl: 11:14:06
Postat av: Alex

Jag älskar när du visar upp shopping!ännu mer spännande eftersom du bor i England det är kul att se saker som inte finns här. Vilka är dina favoritaffärer där borta?

Svar: Absolut NEXT de har superfina barnkläder och vuxenkläder. Harvey Nichols departement store är bra också. Primark såklart!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-24 kl: 13:49:21
Postat av: Martina

Oj vad skor nu har hon så det räcker! Var hittar man skorna av tyg? Sverige?

Svar: Nej jag köpte dem här i UK!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-24 kl: 16:44:12
Postat av: A

Gillar skor!

Svar: Ja!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-25 kl: 09:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0