Personlig tränare, finally!

Jag är så nöjd! Har tränat mitt andra pass med min PT idag. Det är så värt det känner jag. Igår fokuserade vi på att han skulle kolla min styrka, var jag låg och hur han skulle lägga upp styrkeprogrammet. Det blev övningar med fria vikter, kettlebell och nån gummicylinder. Allt tog precis där det skulle. 
 
Cardio som vi gjorde idag var för han skulle bedöma min nivå, min kondition helt enkelt. Jag sprang på löpbandet och jag överträffade mig själv tio gånger om!! 
 
Det bästa med PT är att de pushar en och får en att släppa alla begränsningar och belives you  might have about youself. 
 
Lyckades också fickparkera vår nya Merceders vilken är en bedrift i sig själv. Du sitter på fel sida i bilen, du kör på fel sida på vägen. Tänk er allt ni lärt er om fickparkering och gör det sen spegelvänt! Varsågod! I did it! 
 
Lite klassisk engelsk frukost efter träningen. 

Kommentarer

Postat av: Måd

Lycka till med träningen, så bra att du kommit igång! Jag fickparkerar aldrig trots rätt placering av ratt! Du lär dig mycket där i England!

Svar: Mamma man har inte så mycket val här, parkeringsplatserna är mycket begränsade och alla står längs gatorna.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-04-10 kl: 11:36:15
Postat av: AO

Det låter så mycket effektivare än när man tränar själv även om mitt program är gjort just för mig. Hur många ggr i veckan? 💪😅

Svar: Ja men så tar man ut sig rejält. Jag vill satsta på att träna ca 40 min per gång och då köra järnet!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-04-10 kl: 12:24:40
Postat av: Helga

Heja dig!!

Svar: Tack!!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-04-10 kl: 13:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0