Hej vad gör ni?

Ledsen för dålig uppdatering. Jag har dels mått väldigt dåligt och sen har jag haft fullt upp. Ni som följer min instagram vet redan att vi hade våra närmsta grannar här i fredags och två andra familjer i lördags. Vi har lagat massor av mat, grillat, ätit, skrattat, utbytt erfarenheter osv. Vi har underbara människor runt omkring oss och de verkar se på livet precis så som vi gör. Berättar mer om våra nya vänner senare. Lämnar er med några bilder tagna idag i Victoria Park dit vi åkte med grannens hundar för promenad och lek. 
 
Lilla H älskar att hålla den mindre av de två hundarna, han heter Harry. 
 
Royal Victoria Park är väldigt stor med en enorm lekplats, en botanisk trädgård, stora öppna gräsytor & en liten skog med mysiga stigar där massor av ekorrar bor. 
 
Inne i den mysiga skogen med stigar av bark, bäckar, broar och massor av ekorrar. De var överallt, de är nog ganska vana vid människor

Kommentarer

Postat av: AO

Vad underbart! I dag har jag varit ute i det fina vädret och jobbat i trädgården. 🌞😅

Svar: Sååå skönt att slippa trädgård tycker jag ;-) istället kan vi bara sitta och njuta i vår haha!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-04-21 kl: 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0