Alice!

Vad roligt det är när Lilla H leker med sina kompisar! Häromdagen var Alice här och lekte. De stängde in sig på Lilla H:s rum och lekte och hade jätte roligt. Sen kom de ut och då hade de bytt kläder och var på väg till flygplanet för att åka på semester!
 
Det är något som jag känner stor oro för, att Lilla H ska lämna sina vänner här i Sverige. Alla säger att barn får nya kompisar lätt men just det här att behöva lämna dem man har. Att flytta är ju inget hon har bett direkt. Jag hoppas innerligt att hon lätt hittar kompisar att leka med i England. Bara inte språket ställer till det. Alla jag pratat med säger att barn lär sig nytt språk väldigt fort så jag hoppas att det inte blir en barriär vad det gäller vänner. 
 
Haley har sina nya pyjamasbyxor på sig tillsammans med klackskor. 
 
Att räcka ut tungan är mycket populärt just nu!
 

Kommentarer

Postat av: maria

Sötisar!

Skrivet: 2012-11-20 kl: 22:22:37
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0