Snöproblem

Åh jag har så ont i ryggen! Har skottat snö alldeles för många gånger senaste dygnet! Det fortsätter ju bara. Gillar när det snöar mycket, man skottar och så ligger det kvar och man har sådär perfekt skottade gångar hela vintern. Men när händer det? Never ever!
 
Jag var och köpte nya utekläder till Lilla H också. Det blev ett tvådelat set i rosa från Didrikson. Jag hade ju bestämt mig för att köra helt könsomvänt gällande utekläder. Hon skulle ha blåa och gröna utekläder, helst med traktorer och flygplan på. Så blev det inte riktigt. Jag köpte en overall från Pomp DeLux (se här) som var hur fin som helst. Men hon hatade den. Jag vet inte vad det var men hon bara vägrade den. Övervägde i ungefär en halv sekund innan jag kom fram till att det inte är en fight jag vill ta varje dag hela vintern utan jag köper nytt. Tyck vad ni vill men så blev det! Köpte som sagt ett tvådelat ställ samt ny mössa och vantar. Nu är hon ordentligt rustad för vintern! Jag kan också berätta att hon älskar sitt nya set och vi har varit ute en lång stund idag och skottat snö och lekt. Känns verkligen som jag gjorde rätt val. Overallen ville Linda mer än gärna köpa till Jenna så det gick också smidigt. 
 
Förresten tack mormor för utekläderna och tack farmor & Mattias för hjälp med bilen och vinterdäcken!
 
Lilla H i sina nya vinterkläder. Dålig bild, jag vet men hade bara en chans att ta den!

Kommentarer

Postat av: Mia

Bestämd liten dam, som sin mor!!!
Kram

Skrivet: 2012-12-04 kl: 19:12:42
Postat av: Linda

Jenna älskar sin overall. Jag tycker den är jättefin men jag är lite osäker på storleken. Dock svårt att ta den ifrån Jenna nu.

Skrivet: 2012-12-04 kl: 19:41:29
Postat av: Diana

Jag undrar över uggsen i bakgrunden? Är de äkta uggs för annars kommer de inte tåla vintervädret.

Skrivet: 2012-12-04 kl: 20:16:46
URL: http://dianasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0