Lördag

Jag har köpt ett par skridskor till Lilla H. Maken och jag tänkte att även om man inte använder dem så ofta så är det ju bra som vuxen att ha ett par, så vi åkte och köpte varsitt par, sedan åkte vi till ishallen som hade kvällsöppet och åkte en stund.

Lillan älskade det! Hon ville åka varv efter varv. Själv tyckte jag nog inte det var så kul som jag minns, men sen har jag ju inte åkt på 15 år! Vi bestämde att vi ska åka igen i veckan så vi alla får öva mer! Det är ju lättare att åka som vuxen om man slipper hålla i sitt barn hela tiden.

Maken kom ju hem från Storbritannien natten till idag och ärligt talat så har han knappt varit hemma alls i december. Nu är resandet slut för detta året så nu får vi ha honom hemma några veckor! ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0