Känns tryggt!

Detta känns ju inte så kul att läsa inför vårt stundande Stockholmsbesök. Vi ska åka bil dit också. Tåg vågar vi inte ta, vi har tider att passa och vem vet hur länge till SJ kommer ha sina tåg rullande. Hem åker vi dock tåg eftersom att min make flyger direkt till England och jag vägrar köra själv i snökaoset. Vi har precis bokat hotell och det känns så underbart att bo på hotell i Sverige jämfört med England. Gratis internet på alla rum! Jippie! Det var ju minst sagt knepigt när vi var i England att hitta en uppkoppling och på vårt hotell tog de betalt för varje minut. Riktigt dålig service tycker jag och då bodde vi ända väldigt fint. Nä tacka vet jag Sverige där nätet är väl utbyggt och typ en självklarhet snarare än ett tillval!
 
Nu ska vi trots vädret och åka iväg på middag hos några vänner! Håll utkik här under kvällen för jag tänkte updatera er med bilder på vårt boende i Bath som nu blivit klart!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0