Hoppla!

Ny prinsessklänning har inhandlats (Linda!!!) och Lilla H tilltalas numera Törnrosa. Igår var jag alldeles slut och slöade mest inne i sovrummet med ipaden i knät. Maken lekte med Lilla H Törnrosa hela dagen så idag var min tanke att låta honom få lite andrum. Jag och dottern ägnade förmiddagen åt att bråka och sedan nu ikväll har vi suttit tillsammans och laddat hem roliga appar på ipaden. Kul mamma jag är va? 
 
Har jag nämnt att soffan används till fler saker än att sitta i? Hon stället sig uppe på ryggstödet och sedan flyger hon ner i nåt som liknar ett uppochnedvänt svanhopp och studsar och håller på. Fler jack i hakan snart? Check!

Kommentarer

Postat av: Linda M

Nu har även Jenna en rosa prinsessklänning! Hon har även fått diadem, krona och smycken så nu kan även hon vara prinsessa!

Skrivet: 2012-12-30 kl: 20:56:40
Postat av: Sandra B

En gymnast när hon blir stor kanske:) Roligt att ha såna bilder...

Skrivet: 2012-12-30 kl: 22:05:18
Postat av: Cecilia

Sandra B- Ja tacka vet jag min fina kamera som kan fånga dessa ögonblick!

Skrivet: 2012-12-30 kl: 22:44:58
URL: http://homeawayfromhome.blogg.se
Postat av: Cecilia

Linda M- Åh vad kul då kan de vara prinsessor tillsammans ;-)

Skrivet: 2012-12-30 kl: 22:45:22
URL: http://homeawayfromhome.blogg.se
Postat av: Mia&Phille

Bra fotat:)) snyggt hopp!
Kram

Skrivet: 2012-12-31 kl: 10:50:19
Postat av: Sandra, Colins mamma

Tack, jo den här bilden tog jag för 1 år sen nu vill min son också hellre cykla på sin riktiga cykel med trampor som han fick i somras. Vilka härliga bilder, gott nytt år!

Skrivet: 2012-12-31 kl: 23:18:14
URL: http://www.sandrahupdate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0